Jak dodać adres do wysyłki
Każdy użytkownik serwisu Lidero ma możliwośc utworzenia listy adresów. W każdym miejscu gdzie wystepują adresy, jest możliwośc edycji, usunięcia istniejącego adresu lub dodanie nowego. Poniżej zamieściliśmy informacje gdzie, można w serwisie napotkać na te ustawienia.
1. Dane użytkownika konta.
Twoje dane zapisane podczas rejestracji konta w serwisie NIE są zapisywane automatycznie na liście adresów do wysyłki.
2. Na liście adresów.
Przejdź do zakładki, MOJE KONTO, a następnie wybierz ADRESY DO WYSYŁKI. Tutaj możesz dodać nowe adresy, edytować, usunąć z listy lub zaznaczyć adres domyślny.
3. W koszyku podczas robienia zakupów.
Podczas robienia zakupów po zalogowaniu się na konto, możesz wybrać adres, na który będzie wysłana przesyłka. Jeśli na liście nie będzie adresu, nie musisz wychodzić z koszyka. Tutaj też dodasz nowy adres, edytujesz istniejący, usuniesz niepotrzebny lub wybierzesz preferowany adres dostawy.
4. W szczegółach zamówienia, po zakupie.
Kupiłeś towar i chcesz zmienić adres dostawy. Nic trudnego! Tak jak w innych miejscach, gdzie występują adresy do wysyłki to i tutaj zmienisz, usuniesz, edytujesz lub przypiszesz preferowany adres dostawy. Możesz zmienić adres dostawy w szczegółach zamówienia do momentu, kiedy sprzedający zmieni status zamówienia na: Przygotowane do wysłania, Wysłane, Wysłane za pobraniem. Gdy zauważysz jeden z wymienionych statusów zamówienia, to nie będziesz mógł zmienić adresu z poziomu zamówienia. Funkcja będzie zablokowana. Jedynym takim rozwiązaniem po zmianie statusów będzie szybki kontakt ze sprzedającym.
5. Preferowany aderes dostawy.
Gdy dodasz do istniejącego lub nowo dodawanego adresu wysyłki opcję, preferowany adres dostawy, oznaczać będzie to że, adres taki zawsze zobaczysz w koszyku jako pierwszy na liście adresów. Aktywacja, zmiana lub dezaktywacja opcji jest dostępna w zakładce Adresy dostawy, w koszyku oraz w zakładce, kupione przy zmianie adresu dostawy.
6. Własna nazwa dostawy.
Dla ułatwienia wyboru adresu dostawy każdy użytkownik może dodać do adresu swoją własną nazwę dostawy, np. dom, praca itp. Pokażemy ją w nagłówku adresu do wysyłki, aby w prosty i szybki sposób można byłoby wybrać odpowiedni adres.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zanim się z nami skontaktujesz, poszukaj informacji w Centrum Pomocy Lidero, dostępne tutaj artykuły odpowiadają na wiele pytań i pomagają rozwiązać różne problemy, lub poniżej wybierz interesujący Cię temat.
Zmiana adresu dostawy
Promowanie produktu
Zasady dotyczące opisu ogłoszenia (sprzedam, kupię, usługa)
Zdjęcia produktu
Oferty KUP TERAZ
Sprzedaż produktu
Wznowienie emisji
Cennik opłat za publikację ogłoszenia
Wyrażam zgodę na:
Analityczne pliki cookies mierzą ilość wizyt i zbierają informacje o źródłach ruchu. Używamy ich, aby poprawić działanie LIDERO. Pomagają nam dowiedzieć się, które strony są najbardziej popularne lub jak poruszasz się po naszym serwisie. Brak zgody nie wpływa na korzystanie ze strony.
Użytkownicy: LIDERO, Google Analytics.
Marketingowe (reklamowe) pliki cookies wspierają wyświetlanie reklam, służą także do wyświetlania reklam LIDERO na innych stronach internetowych. Brak zgody nie wpływa na korzystanie ze strony.
Użytkownicy: LIDERO.
Pliki cookies konieczne do prawidłowego lub zoptymalizowanego działania LIDERO oraz poprawnego działania usług.
Twoje wybory plików cookies wyrażone po zalogowaniu się do serwisu są przypisywane do konta LIDERO i zostaną zapamiętane również w przypadku, gdy będziesz logować się na konto z innego urządzenia lub przeglądarki.
Potwierdź poniżej odbiór przesyłki i zgodność lub
niezgodność towaru z zamówieniem.
Dzięki tej operacji odblokujesz też wypłatę środków za Twoje zamówienie
sprzedawcy zablokowane przez LIDERO PROTECT.