Jak zmienić dane kontaktowe
W trosce o bezpieczeństwo klientów Lidero zablokowaliśmy możliwość zmiany danych przez użytkownika.
Oto kilka powodów dla których edycja Twoich danych jest zablokowana:
1. Bezpieczeństwo użytkowników serwisu.
2. Bezpieczeństwa transakcji między użytkownikami.
3. Zapobieganiu oszustwom i nadużyciom.
1. Zmiana adresu e-mail lub danych kontaktowych
Jeżeli chcesz zmienić adres e-mail, którym logujesz się do konta Lidero, lub chcesz zmienić Twoje dane kontaktowe w serwisie, napisz do nas korzystając z Centrum Pomocy Lidero.
Zaloguj się na swoje konto a nastepnie napisz nowe zgłoszenie wybierając interesujący cię temat.
Wyrażam zgodę na:
Analityczne pliki cookies mierzą ilość wizyt i zbierają informacje o źródłach ruchu. Używamy ich, aby poprawić działanie LIDERO. Pomagają nam dowiedzieć się, które strony są najbardziej popularne lub jak poruszasz się po naszym serwisie. Brak zgody nie wpływa na korzystanie ze strony.
Użytkownicy: LIDERO, Google Analytics.
Marketingowe (reklamowe) pliki cookies wspierają wyświetlanie reklam, służą także do wyświetlania reklam LIDERO na innych stronach internetowych. Brak zgody nie wpływa na korzystanie ze strony.
Użytkownicy: LIDERO.
Pliki cookies konieczne do prawidłowego lub zoptymalizowanego działania LIDERO oraz poprawnego działania usług.
Twoje wybory plików cookies wyrażone po zalogowaniu się do serwisu są przypisywane do konta LIDERO i zostaną zapamiętane również w przypadku, gdy będziesz logować się na konto z innego urządzenia lub przeglądarki.
Potwierdź poniżej odbiór przesyłki i zgodność lub
niezgodność towaru z zamówieniem.
Dzięki tej operacji odblokujesz też wypłatę środków za Twoje zamówienie
sprzedawcy zablokowane przez LIDERO PROTECT.