Co oznacza dopłata po audycie operatora
Dopłaty to nic innego jak dodatkowe koszty, o które upomina się przewoźnik wynikające z nieprawidłowości, które powstały podczas nadania przesyłki, a które zidentyfikowały przewoźnik, przeprowadzając weryfikacje przesyłki lub usługi dodatkowe powstałe podczas transportu.
Gdzie sprawdzić informacje o dopłacie
Po zalogowaniu do Panelu Klienta, w zakładce Wysłane, możesz zobaczyć szczegółowe informacje o przesyłkach oraz wyjaśnienie z jakiego tytułu została doliczona dopłata. W zakładce Finanse sprawdzisz kiedy kwota dopłaty została pobrana.
Jak uniknąć dopłat od przewoźników
Pamiętaj, że firmy kurierskie w bardzo restrykcyjny sposób weryfikują przesyłane paczki pod kątem wagi, wymiarów bądź rodzaju opakowania i mogą doliczać dodatkowe koszty.
Dopłaty do faktury wynikające z przekroczenia wagi/wymiarów czy wyboru innego opakowania, przekazywane są przez firmy kurierskie do nas nawet przez około 3 miesiące od daty nadania przesyłki.
Naszym celem jest doradzić, jak tego typu dopłat uniknąć.
Poniżej przedstawiamy podstawowe zasady, na które należy zwrócić uwagę przed wysyłką.
1. Waga i wymiary
2. Sposób pakowania
3. Zawartość przesyłki
4. Dokumenty potwierdzające nadanie przesyłki
Wyrażam zgodę na:
Analityczne pliki cookies mierzą ilość wizyt i zbierają informacje o źródłach ruchu. Używamy ich, aby poprawić działanie LIDERO. Pomagają nam dowiedzieć się, które strony są najbardziej popularne lub jak poruszasz się po naszym serwisie. Brak zgody nie wpływa na korzystanie ze strony.
Użytkownicy: LIDERO, Google Analytics.
Marketingowe (reklamowe) pliki cookies wspierają wyświetlanie reklam, służą także do wyświetlania reklam LIDERO na innych stronach internetowych. Brak zgody nie wpływa na korzystanie ze strony.
Użytkownicy: LIDERO.
Pliki cookies konieczne do prawidłowego lub zoptymalizowanego działania LIDERO oraz poprawnego działania usług.
Twoje wybory plików cookies wyrażone po zalogowaniu się do serwisu są przypisywane do konta LIDERO i zostaną zapamiętane również w przypadku, gdy będziesz logować się na konto z innego urządzenia lub przeglądarki.
Potwierdź poniżej odbiór przesyłki i zgodność lub
niezgodność towaru z zamówieniem.
Dzięki tej operacji odblokujesz też wypłatę środków za Twoje zamówienie
sprzedawcy zablokowane przez LIDERO PROTECT.