Jak zmienić ustawienia konta bankowego
W każdym momencie możesz zmienić ustawienia konta do wypłat.
Ze względów bezpieczeństwa zablokujemy możliwość wypłacania pieniędzy aż do czasu weryfikacji nowego konta bankowego.
Proces zmiany rachunku przebiega w ten sam sposób jak aktywacja konta bankowego do wypłat.
Do przeprowadzenia aktualizacji numeru rachunku bankowego wymagany jest kontakt pisemny, korzystając z Centrum Pomocy Lidero.
Jak zaktualizować numer rachunku do wypłat
Lidero zweryfikuje twoje konto bankowe zapisane w serwisie z tym z którego został wykonany przelew weryfikacyjny.
Wyrażam zgodę na:
Analityczne pliki cookies mierzą ilość wizyt i zbierają informacje o źródłach ruchu. Używamy ich, aby poprawić działanie LIDERO. Pomagają nam dowiedzieć się, które strony są najbardziej popularne lub jak poruszasz się po naszym serwisie. Brak zgody nie wpływa na korzystanie ze strony.
Użytkownicy: LIDERO, Google Analytics.
Marketingowe (reklamowe) pliki cookies wspierają wyświetlanie reklam, służą także do wyświetlania reklam LIDERO na innych stronach internetowych. Brak zgody nie wpływa na korzystanie ze strony.
Użytkownicy: LIDERO.
Pliki cookies konieczne do prawidłowego lub zoptymalizowanego działania LIDERO oraz poprawnego działania usług.
Twoje wybory plików cookies wyrażone po zalogowaniu się do serwisu są przypisywane do konta LIDERO i zostaną zapamiętane również w przypadku, gdy będziesz logować się na konto z innego urządzenia lub przeglądarki.
Potwierdź poniżej odbiór przesyłki i zgodność lub
niezgodność towaru z zamówieniem.
Dzięki tej operacji odblokujesz też wypłatę środków za Twoje zamówienie
sprzedawcy zablokowane przez LIDERO PROTECT.