Jak kontaktować się z Lidero?
Aby skontaktować sie z Lidero musisz mieć zarejestrowane konto. Następnie w MENU panelu użytkownika po prawej stronie znajdziesz POMOC. Za pomoca tego kanału bedziesz mógł wybrać typ oraz tytuł rozmowy, dodać opis problemu czy pytania i wysłać do naszego centrum.
Przy każdej odpowiedzi z Lidero otrzymasz informacje na e-mail z odpowiedzia z naszego centrum.
Jak utworzyć wiadomość do Lidero
1. Zaloguj się, następnie przejdź do zakładki POMOC w menu głównym.
2. W nagłówku znajdziesz przycisk, kliknij DODAJ PYTANIE, przekierujemy Cię do farmularza.
3. Wybierz temat zgłoszenia, wpisz tytuł zgłoszenia.
4. Wpisz treść wiadomości, napisz o co chcesz nas zapytać.
5. Kliknij przycisk WYŚLIJ. Gotowe!
Wyrażam zgodę na:
Analityczne pliki cookies mierzą ilość wizyt i zbierają informacje o źródłach ruchu. Używamy ich, aby poprawić działanie LIDERO. Pomagają nam dowiedzieć się, które strony są najbardziej popularne lub jak poruszasz się po naszym serwisie. Brak zgody nie wpływa na korzystanie ze strony.
Użytkownicy: LIDERO, Google Analytics.
Marketingowe (reklamowe) pliki cookies wspierają wyświetlanie reklam, służą także do wyświetlania reklam LIDERO na innych stronach internetowych. Brak zgody nie wpływa na korzystanie ze strony.
Użytkownicy: LIDERO.
Pliki cookies konieczne do prawidłowego lub zoptymalizowanego działania LIDERO oraz poprawnego działania usług.
Twoje wybory plików cookies wyrażone po zalogowaniu się do serwisu są przypisywane do konta LIDERO i zostaną zapamiętane również w przypadku, gdy będziesz logować się na konto z innego urządzenia lub przeglądarki.
Potwierdź poniżej odbiór przesyłki i zgodność lub
niezgodność towaru z zamówieniem.
Dzięki tej operacji odblokujesz też wypłatę środków za Twoje zamówienie
sprzedawcy zablokowane przez LIDERO PROTECT.