Anulowanie zamówienia
Anulowania zamówienia może dokonać kupujący jak i sprzedawca w opisanych poniżej okolicznościach.
1. Kiedy kupujący może anulować swój zakup
Każdy zarejestrowany kupujący może anulować zakup po zalogowaniu do konta Lidero. Może to zrobić do momentu kiedy sprzedawca nie zmieni statusu zamówienia na: GOTOWE DO WYSYŁKI, WYSŁANE, WYSŁANE ZA POBRANIEM, ZAKOŃCZONE.
2. Kiedy sprzedający może anulować zamówienie
Sprzedający na Lidero może anulować zamówienie ze zględu na:
Sprzedający może anulować ręcznie zamówienie wyłącznie dla ofert KUP TERAZ i gdy nie zostało ono opłacone. Czas na anulowanie zamówienia nie może być krótszy niż 7 dni od momentu powstania zamówienia.
3. Automatyczne anulowanie zamówienia przez sprzedającego
Sprzedający może ustawić po jakim czasie Lidero będzie automatycznie anulować zamówienia, gdy kupujący wybierze płatność z góry i nie opłaci swojego zamówienia w wyznaczonym czasie, czyli:
4. Czego nie zrobi kupujący po anulowaniu zakupu
Niezależnie od tego, czy zakup anuluje sam kupujący, czy zrobi to sprzedający, po anulowaniu zamówienia klient:
5. W których kategoriach nie można anulować zakupu
6. Jak obsłużyć anulowany zakup
Gdy jedna ze stron anuluje zakup, poinformujemy Cię o tym mejlowo oraz wyświetlimy informację w samym zamówieniu.
Jeśli kupujący opłacił anulowany zakup, zwróć mu wpłatę.
Wyrażam zgodę na:
Analityczne pliki cookies mierzą ilość wizyt i zbierają informacje o źródłach ruchu. Używamy ich, aby poprawić działanie LIDERO. Pomagają nam dowiedzieć się, które strony są najbardziej popularne lub jak poruszasz się po naszym serwisie. Brak zgody nie wpływa na korzystanie ze strony.
Użytkownicy: LIDERO, Google Analytics.
Marketingowe (reklamowe) pliki cookies wspierają wyświetlanie reklam, służą także do wyświetlania reklam LIDERO na innych stronach internetowych. Brak zgody nie wpływa na korzystanie ze strony.
Użytkownicy: LIDERO.
Pliki cookies konieczne do prawidłowego lub zoptymalizowanego działania LIDERO oraz poprawnego działania usług.
Twoje wybory plików cookies wyrażone po zalogowaniu się do serwisu są przypisywane do konta LIDERO i zostaną zapamiętane również w przypadku, gdy będziesz logować się na konto z innego urządzenia lub przeglądarki.
Potwierdź poniżej odbiór przesyłki i zgodność lub
niezgodność towaru z zamówieniem.
Dzięki tej operacji odblokujesz też wypłatę środków za Twoje zamówienie
sprzedawcy zablokowane przez LIDERO PROTECT.