Jak mogę zwrócić produkt do sprzedawcy
1. Ile masz czasu na powiadomienie sprzedającego o zwrocie i odesłanie zamówienia.
Jeżeli produkt zakupiony z oferty KUP TERAZ z jakichkolwiek przyczyn nie spełni Twoich oczekiwań, możesz go zwrócić. Standardowo klient ma na to 14 dni od daty dostarczenia towaru.
Cały proces jest bardzo prosty, wystarczy zalogować się na platformie, wybrać produkty, które chce się zwrócić i wskazać przyczynę zwrotu.
Sprzedawcy mają różne opcje, jeżeli chodzi o zwroty, np. mogą kazać klientowi odesłać towar na własny koszt w zależności od przyczyny zwrotu, terminu, w którym zgłosiło się zwrot, oraz ceny produktu.
2. Jak w kilku prostych krokach dokonać zwrotu towaru.
a) Zaloguj się i przejdź do strony Moje zakupy.
b) La liście zakupów, w górnej części zamówienia szybko sprawdzisz do kiedy możliwy jest zwrotu produktu.
c) Jeżeli zamówienie lub produkty nie kwalifikują się do zwrotu, przycisk zwrotu nie będzie widoczny.
d) Wybierz produkt, który chcesz zwrócić, a z menu Powód zwrotu możesz opcjonalnie wybrać powód zwrotu.
e) Wybierz opcję zwrotu kosztów, jeśli jest dostępna.
f) Odeślij produkt sprzedawcy i poczekaj na potwierdzenie zwrotu od sprzedawcy.
g) Oczekuj na zwrot zapłaty.
3. Gdzie mogę zobaczyć zasady dotyczące zwrotów obowiązujące u sprzedawcy
a) przed złożeniem zamówienia.
Zasady dotyczące zwrotów w przypadku sprzedawców prowadzących działalność gospodarczą w serwisie muszą co najmniej odpowiadać zasadom obowiązującym w serwisie Lidero. Prywatni sprzedawcy nie muszą przestrzegać tych zasad.
Informacje o dostawach i zwrotach i innych warunkach danego sprzedawcy można znaleźć na jego stronie szczegółów produktu. Znajdziesz tam informacje o zasadach dotyczących zwrotów obowiązujących u tego sprzedawcy.
b) po złozeniu zamówienia.
Po zamówieniu produktu od sprzedawcy i dostarczanego przez sprzedawcę możesz sprawdzić warunki na stronie produktu w jego szczegółach, jednak takie warunki mogą ulec zmianie od czasu złożenia zamówienia do momentu odstąpienia od umowy. Do każdego zamówienia Lidero wysyła e-mail z warunkami zwrotów, które obowiązywały w momencie złożenia zamówienia. Takie dane odnajdziesz, logując się na swoje konto Lidero, znajdź zamówienie i kliknij szczegóły zamówienia, tu też zapoznasz się z warunkami sprzedawcy po zakupie.
4. Zarządzanie zwrotami
Aby zarządzać zwrotami produktów, przejdź do moje zakupy — zwroty. Znajdziesz tam informacje o wszystkich zwrotach produktów.
Na stronie tej możesz:
4. Opakowanie
Jeśli to możliwe, produkt odeślij w oryginalnym opakowaniu. Opakowanie takie ma już wszystkie wymagane etykiety i elementy. Jednak jeśli jest uszkodzone, użyj nowego opakowania. Produkty zawierające baterie, w tym baterie litowe, muszą być zapakowane w wytrzymałe i sztywne opakowanie. Urządzenie należy unieruchomić, by nie przesuwało się w opakowaniu i nie uderzało o nie, ponieważ może to doprowadzić do przypadkowego włączenia. Pojemniki z cieczami, aerozolami lub innymi substancjami, które mogłyby się wylać, należy szczelnie zamknąć. Pojemniki ustaw w opakowaniu w pozycji pionowej i unieruchom, by się nie przesuwały. Dokoła produktu umieść wypełniacz, na przykład gazety lub materiał wypełniający, aby wypełnić wszystkie puste miejsca w opakowaniu.
Ważne informacje
Sprzedawcy nie są zobowiązani do zwrotu pieniędzy ani wymiany zamówienia, jeśli klient odmówi zwrotu produktu. Klient może uzgodnić ze sprzedawcą ustępstwo od tej zasady.
Jeśli klient zwraca produkt, który pierwotnie wysłano wraz z innymi produktami, sprzedawca może zwrócić proporcjonalną część kosztów wysyłki.
Jeśli produkt jest wadliwy, np. uszkodzony lub niezgodny z opisem, obowiązują ustawowe warunki zwrotu zapłaty.
W przypadku, gdy zwrot jest niezbędny, na przykład gdy sprzedawca nie ma produktu na stanie lub gdy produkt został zwrócony, dokonanie zwrotu pieniędzy jest obowiązkiem sprzedawcy.
Wyrażam zgodę na:
Analityczne pliki cookies mierzą ilość wizyt i zbierają informacje o źródłach ruchu. Używamy ich, aby poprawić działanie LIDERO. Pomagają nam dowiedzieć się, które strony są najbardziej popularne lub jak poruszasz się po naszym serwisie. Brak zgody nie wpływa na korzystanie ze strony.
Użytkownicy: LIDERO, Google Analytics.
Marketingowe (reklamowe) pliki cookies wspierają wyświetlanie reklam, służą także do wyświetlania reklam LIDERO na innych stronach internetowych. Brak zgody nie wpływa na korzystanie ze strony.
Użytkownicy: LIDERO.
Pliki cookies konieczne do prawidłowego lub zoptymalizowanego działania LIDERO oraz poprawnego działania usług.
Twoje wybory plików cookies wyrażone po zalogowaniu się do serwisu są przypisywane do konta LIDERO i zostaną zapamiętane również w przypadku, gdy będziesz logować się na konto z innego urządzenia lub przeglądarki.
Potwierdź poniżej odbiór przesyłki i zgodność lub
niezgodność towaru z zamówieniem.
Dzięki tej operacji odblokujesz też wypłatę środków za Twoje zamówienie
sprzedawcy zablokowane przez LIDERO PROTECT.