Jak zwrócić towar sprzedawcy
Niezadowolony? Zwróć produkt
MASZ 14 DNI NA ZWROT TOWARU
Jeżeli produkt zakupiony z oferty KUP TERAZ z jakichkolwiek przyczyn nie spełni Twoich oczekiwań, możesz go zwrócić. Standardowo klient ma na to 14 dni od daty dostarczenia towaru.
Cały proces jest bardzo prosty, wystarczy zalogować się na platformie, wybrać produkty, które chce się zwrócić i wskazać przyczynę zwrotu.
Sprzedawcy mają różne opcje, jeżeli chodzi o zwroty, np. mogą kazać klientowi odesłać towar na własny koszt w zależności od przyczyny zwrotu, terminu, w którym zgłosiło się zwrot, oraz ceny produktu. Warto zapoznać się z warunkami rozpatrywania zwrotów na karcie sprzedawcy, zanim dokonamy zakupu.
1. Jak zrezygnować z zakupu.
Z zakupu możesz zrezygnować na dwa sposoby: poprzez anulowanie zakupu lub zwrot produktu. Zarówno anulowanie zakupu, jak i zwrot produktu są jednoznaczne z odstąpieniem od umowy.
a). Anulowanie zakupu
Dzięki opcji ANULUJ ZAMÓWIENIE możesz szybko zrezygnować z zamówienia, niezależnie od tego, czy zakup jest już opłacony, czy nie. Zamówienie może być anulowane po stronie kupującego jak i sprzedającego, Lidero udostępnia tę opcję wszystkim użytkownikom serwisu. Regulamin nie przewiduje anulowania zamówienia w kilku przypadkach:
- sprzedający zmienił status Twojego zamówienia na: W realizacji, Przygotowane do wysyłki lub Wysłane
- sprzedający podał numer do śledzenia przesyłki
Dowiedz się więcej o anulowaniu zakupu
b). Zwrot produktu
O tym, że chcesz zwrócić produkt nie musisz informować sprzedającego. Zrobisz to przechodząc do zakładki MOJE ZAKUPY, wybierając zamówienie w którym chcesz dokonać zwrotu, wybierasz produkt i jego ilość, a następnie potwierdzasz odstąpienie od umowy, GOTOWE!. Możesz zwrócić całe zamówienie lub tylko jego część. Jeżeli kupiłeś kilka takich samych produktów możesz oddawać kolejne produkty aż do zwrotu ostatniego.
Więcej informacji jak dokonać zwrotu towaru
2. Ile masz czasu na powiadomienie sprzedającego o zwrocie i odesłanie zamówienia.
Zgodnie z prawem masz maksymalnie 14 dni (licząc od następnego dnia po otrzymaniu przesyłki), aby powiadomić dokonać zwrotu przedmiotu. Sprzedający może wydłużyć ten termin – informację o tym znajdziesz na stronie oferty, w części Reklamacje i zwroty
Po potwierdzeniu odstąpienia od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych, aby nadać przesyłkę.
Wyrażam zgodę na:
Analityczne pliki cookies mierzą ilość wizyt i zbierają informacje o źródłach ruchu. Używamy ich, aby poprawić działanie LIDERO. Pomagają nam dowiedzieć się, które strony są najbardziej popularne lub jak poruszasz się po naszym serwisie. Brak zgody nie wpływa na korzystanie ze strony.
Użytkownicy: LIDERO, Google Analytics.
Marketingowe (reklamowe) pliki cookies wspierają wyświetlanie reklam, służą także do wyświetlania reklam LIDERO na innych stronach internetowych. Brak zgody nie wpływa na korzystanie ze strony.
Użytkownicy: LIDERO.
Pliki cookies konieczne do prawidłowego lub zoptymalizowanego działania LIDERO oraz poprawnego działania usług.
Twoje wybory plików cookies wyrażone po zalogowaniu się do serwisu są przypisywane do konta LIDERO i zostaną zapamiętane również w przypadku, gdy będziesz logować się na konto z innego urządzenia lub przeglądarki.
Potwierdź poniżej odbiór przesyłki i zgodność lub
niezgodność towaru z zamówieniem.
Dzięki tej operacji odblokujesz też wypłatę środków za Twoje zamówienie
sprzedawcy zablokowane przez LIDERO PROTECT.