logo lidero
Zamknij
Lidero.pl O nas Polityka prywatności Ochrona danych Regulamin Polityka cookies Ustawienia plików cookies Dla sprzedających Jak zacząć sprzedawać Promowanie ofert Promowanie marki Opłaty i prowizje Lidero Express Dla kupujących Rodzaje ofert na Lidero Metody płatności Zakupy przez KUP TERAZ Ogłoszenia Sprzedam, Kupię i Usługa Wysyłka i dostawa Zwroty towarów Centrum pomocy Lidero EXPRESS Bezpieczeństwo Konto Moje zakupy Zarządzanie sprzedażą Zwroty i reklamacje Dostawa i wysyłka Opłaty i prowizje Finanse i rozliczenia Promowanie ofert Promocje Lidero Dla każdego - Polecaj Lidero Dla osób prywatnych Dla przedsiębiorców Reklama Promocja produktu Email marketing Reklama marki
logo lidero
Lidero.pl Dla sprzedających Dla kupujących Centrum pomocy Promocje Lidero Reklama
Język
PolskiPolski HiszpańskiHiszpański NiemieckiNiemiecki FrancuskiFrancuski WłoskiWłoski PortugalskiPortugalski AngielskiAngielski
Lidero EXPRESS Bezpieczeństwo Konto Moje zakupy Zarządzanie sprzedażą Zwroty i reklamacje Dostawa i wysyłka Opłaty i prowizje Finanse i rozliczenia Promowanie ofert
Centrum pomocy
Lidero EXPRESS Bezpieczeństwo Konto Moje zakupy Zarządzanie sprzedażą Zwroty i reklamacje Dostawa i wysyłka Opłaty i prowizje Finanse i rozliczenia Promowanie ofert
Jak zwrócić towar sprzedawcy
Jak zwrócić towar sprzedawcy Anulowanie zamówienia Zwrot zapłaty Problemy transakcyjne Informacje o gwarancjach Reklamacja produktów i usług Warunki zwrotu towarów na Lidero Odmowa zwrotu towaru Czego nie można zwrócić Zwrot towaru bez oryginalnego opakowania

Jak mogę zwrócić produkt do sprzedawcy




1. Ile masz czasu na powiadomienie sprzedającego o zwrocie i odesłanie zamówienia.

Jeżeli produkt zakupiony z oferty KUP TERAZ z jakichkolwiek przyczyn nie spełni Twoich oczekiwań, możesz go zwrócić. Standardowo klient ma na to 14 dni od daty dostarczenia towaru.

Cały proces jest bardzo prosty, wystarczy zalogować się na platformie, wybrać produkty, które chce się zwrócić i wskazać przyczynę zwrotu.

Sprzedawcy mają różne opcje, jeżeli chodzi o zwroty, np. mogą kazać klientowi odesłać towar na własny koszt w zależności od przyczyny zwrotu, terminu, w którym zgłosiło się zwrot, oraz ceny produktu.

2. Jak w kilku prostych krokach dokonać zwrotu towaru.


a) Zaloguj się i przejdź do strony Moje zakupy.
b) La liście zakupów, w górnej części zamówienia szybko sprawdzisz do kiedy możliwy jest zwrotu produktu.
c) Jeżeli zamówienie lub produkty nie kwalifikują się do zwrotu, przycisk zwrotu nie będzie widoczny.
d) Wybierz produkt, który chcesz zwrócić, a z menu Powód zwrotu możesz opcjonalnie wybrać powód zwrotu.
e) Wybierz opcję zwrotu kosztów, jeśli jest dostępna.
f) Odeślij produkt sprzedawcy i poczekaj na potwierdzenie zwrotu od sprzedawcy.
g) Oczekuj na zwrot zapłaty.


3. Gdzie mogę zobaczyć zasady dotyczące zwrotów obowiązujące u sprzedawcy

a) przed złożeniem zamówienia.

Zasady dotyczące zwrotów w przypadku sprzedawców  prowadzących działalność gospodarczą w serwisie muszą co najmniej odpowiadać zasadom obowiązującym w serwisie Lidero. Prywatni sprzedawcy nie muszą przestrzegać tych zasad.

Informacje o dostawach i zwrotach i innych warunkach danego sprzedawcy można znaleźć na jego stronie szczegółów produktu. Znajdziesz tam informacje o zasadach dotyczących zwrotów obowiązujących u tego sprzedawcy. 

b) po złozeniu zamówienia.


Po zamówieniu produktu od sprzedawcy i dostarczanego przez sprzedawcę możesz sprawdzić warunki na stronie produktu w jego szczegółach, jednak takie warunki mogą ulec zmianie od czasu złożenia zamówienia do momentu odstąpienia od umowy. Do każdego zamówienia Lidero wysyła e-mail z warunkami zwrotów, które obowiązywały w momencie złożenia zamówienia. Takie dane odnajdziesz, logując się na swoje konto Lidero, znajdź zamówienie i kliknij szczegóły zamówienia, tu też zapoznasz się z warunkami sprzedawcy po zakupie.


4. Zarządzanie zwrotami

Aby zarządzać zwrotami produktów, przejdź do moje zakupy — zwroty. Znajdziesz tam informacje o wszystkich zwrotach produktów.

Na stronie tej możesz:

  • Sprawdzić status zwrotu.
  • Przejrzeć historię korespondencji ze sprzedawcą.
  • Anulować zwrot.


4. Opakowanie

Jeśli to możliwe, produkt odeślij w oryginalnym opakowaniu. Opakowanie takie ma już wszystkie wymagane etykiety i elementy. Jednak jeśli jest uszkodzone, użyj nowego opakowania. Produkty zawierające baterie, w tym baterie litowe, muszą być zapakowane w wytrzymałe i sztywne opakowanie. Urządzenie należy unieruchomić, by nie przesuwało się w opakowaniu i nie uderzało o nie, ponieważ może to doprowadzić do przypadkowego włączenia. Pojemniki z cieczami, aerozolami lub innymi substancjami, które mogłyby się wylać, należy szczelnie zamknąć. Pojemniki ustaw w opakowaniu w pozycji pionowej i unieruchom, by się nie przesuwały. Dokoła produktu umieść wypełniacz, na przykład gazety lub materiał wypełniający, aby wypełnić wszystkie puste miejsca w opakowaniu.


Ważne informacje

Sprzedawcy nie są zobowiązani do zwrotu pieniędzy ani wymiany zamówienia, jeśli klient odmówi zwrotu produktu. Klient może uzgodnić ze sprzedawcą ustępstwo od tej zasady.

Jeśli klient zwraca produkt, który pierwotnie wysłano wraz z innymi produktami, sprzedawca może zwrócić proporcjonalną część kosztów wysyłki.

Jeśli produkt jest wadliwy, np. uszkodzony lub niezgodny z opisem, obowiązują ustawowe warunki zwrotu zapłaty.

W przypadku, gdy zwrot jest niezbędny, na przykład gdy sprzedawca nie ma produktu na stanie lub gdy produkt został zwrócony, dokonanie zwrotu pieniędzy jest obowiązkiem sprzedawcy.

Platformy Lidero
  • Polska
  • Hiszpania
  • Francja
  • Niemcy
  • Portugalia
  • Włochy
  • Anglia
  • Lidero.com

Lidero.pl

  • O nas
  • Polityka prywatności
  • Ochrona danych
  • Regulamin
  • Polityka cookies
  • Ustawienia plików cookies

Dla sprzedających

  • Jak zacząć sprzedawać
  • Konto indywidualne
  • Promowanie ofert
  • Konto Firma
  • Konto Seller
  • Opłaty i prowizje
  • Lidero Express
  • Fakturowanie

Dla kupujących

  • Rodzaje ofert na Lidero
  • Metody płatności
  • Zakupy przez KUP TERAZ
  • Wysyłka i dostawa
  • Zwroty towarów

Centrum pomocy

  • Wyszukiwanie produktów
  • Lidero EXPRESS
  • Konto
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Zwroty i reklamacje
  • Dostawa i wysyłka
  • Opłaty i prowizje
  • Oceny i komentarze

Promocje Lidero

  • Dla każdego - Polecaj Lidero
  • Dla osób prywatnych
  • Dla przedsiębiorców

Reklama

  • Promocja produktu
  • Email marketing
  • Reklama marki
×
Produkt został dodany do koszyka
Dodano do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
×
Zaloguj się za pomocą QR code.
×
Powiadomienie
×
Powiadomienie
×
INFORMACJA
UWAGA!
Powiadomienie
×
INFORMACJE O GWARANCJI
×
INFORMACJE O ZWROTACH
Ustaw preferencje plików cookie
Jeżeli klikniesz przycisk „AKCEPTUJĘ” lub zamkniesz to okno, to wyrazisz zgodę na przetwarzanie przez Lidero Polska sp. z o.o. (Lidero.pl) i jej Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych zapisywanych w plikach cookies lub za pomocą podobnej technologii w celach marketingowych (w tym poprzez profilowanie i analizowanie) podmiotów innych niż Lidero.pl, obejmujących w szczególności wyświetlanie spersonalizowanych reklam na platformie handlowej Lidero.pl. Administratorami Twoich danych będzie Lidero.pl, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Zgodę możesz w każdym momencie wycofać lub ponownie przywrócić. Pamiętaj, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego wcześniej. Dzięki Twojej zgodzie, będziemy mogli wyświetlać Ci reklamy produktów dopasowane do Twoich potrzeb. Informujemy także, że korzystając z platformy handlowej Lidero.pl, wyrażasz zgodę na przechowywanie w Twoim urządzeniu końcowym (o ile pozwala na to konfiguracja Twojej przeglądarki) plików cookies lub stosowanie innych podobnych technologii oraz na wykorzystywanie ich do dopasowywania treści marketingowych i reklam. Jeżeli nie zmienisz ustawień Twojej przeglądarki, cookies będą zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.
AKCEPTUJĘ WSZYSTKIE TYLKO NIEZBĘDNE DOSTOSUJ WYBÓR
Ustawienia plików cookie

Wyrażam zgodę na:

Analityczne pliki cookies mierzą ilość wizyt i zbierają informacje o źródłach ruchu. Używamy ich, aby poprawić działanie LIDERO. Pomagają nam dowiedzieć się, które strony są najbardziej popularne lub jak poruszasz się po naszym serwisie. Brak zgody nie wpływa na korzystanie ze strony.
Użytkownicy: LIDERO, Google Analytics.

Marketingowe (reklamowe) pliki cookies wspierają wyświetlanie reklam, służą także do wyświetlania reklam LIDERO na innych stronach internetowych. Brak zgody nie wpływa na korzystanie ze strony.
Użytkownicy: LIDERO.

Umożliwia przechowywanie danych związanych z reklamami.
Umożliwia wysyłanie do Google danych użytkownika w celach związanych z reklamami online.

Pliki cookies konieczne do prawidłowego lub zoptymalizowanego działania LIDERO oraz poprawnego działania usług.
Twoje wybory plików cookies wyrażone po zalogowaniu się do serwisu są przypisywane do konta LIDERO i zostaną zapamiętane również w przypadku, gdy będziesz logować się na konto z innego urządzenia lub przeglądarki.

POTWIERDZAM
ANULUJ
×
PŁATNOŚĆ
Cofnij
×
Edycja szablonu dostawy
×
Historia ceny
Kupuj taniej i świadomie
×
Moja notatka do zamówienia
Blokowanie użytkownika
Zablokowane kontakty nie mogą wysyłać Ci wiadomości. Ten kontakt nie zostanie powiadomiony.
BLOKUJ
ANULUJ
Odblokowanie użytkownika
Odblokowanie użytkownika spowoduje, że zobaczysz jego wiadomości.
Odblokuj
ANULUJ
×
Potwierdzenie dostarczenia przesyłki

Potwierdź poniżej odbiór przesyłki i zgodność lub
niezgodność towaru z zamówieniem.

Dzięki tej operacji odblokujesz też wypłatę środków za Twoje zamówienie
sprzedawcy zablokowane przez LIDERO PROTECT.

Wyślij
×
Płatność BLIK
Wpisz kod BLIK
Znajdziesz go w aplikacji swojego banku
blik
Płatność realizowana za pośrednictwem mBank
×
Podaj kod pocztowy
Szukaj
×
Historia numeru przesylki
OSTRZEŻENIE
Wykryto niecenzuralne słowa w tytule lub treści oferty. Publikacja oferty będzie wstrzymana do momentu sprawdzenia przez moderatora.
Chcę dodać mimo to
Chcę poprawić ofertę
×