Problemy transakcyjne
Czy mogę anulować zakupy? TAK
1.Masz prawo anulować transakcje i dokonać zwrotu towaru 14 dni od otrzymania przesyłki.
Jeśli nie możesz sfinalizować transakcji, możesz ją anulować. TAK
1.Jeśli się rozmyśliłeś(aś) i jeszcze nie zapłaciłeś(aś) za towar lub w przypadku wysyłki za pobraniem, anuluj natychmist transakcje, pozwoli to sprzedającemu na ponowną sprzedaż towaru.
2.Skontaktuj się ze sprzedającym
3.Uzyskaj jego informacje kontaktowe logując się na swoim koncie lidero.pl
4.Zadzwoń lub napisz i wytłumacz powód anulowania transakcji.
Co zrobić, jeśli nie otrzymasz przedmiotu lub jest on niezgodny z opisem ?
1.Skontaktuj się ze sprzedawcą.
2.Uzyskaj jego informacje kontaktowe logując się na swoim koncie Lidero.pl
3.Zadzwoń lub napisz i zapytaj, jak i czy zamierza rozwiazać problem z produktem.
W przypadku problemów z transakcją zachęcamy użytkowników do bezpośredniej komunikacji ze sobą.
Co zrobić, jeśli kupujący nie zapłacił za przedmiot ?
1.Skontaktuj się z kupującym
2.Uzyskaj jego informacje kontaktowe logując się na swoim koncie lidero.pl
3.Zadzwoń i zapytaj, czy zamierza lub próbował zapłacić.
4.Poproś kupującego o wysłanie płatności.
Jak anulować transakcję ?
Jeśli nie możesz sfinalizować transakcji, możesz ją anulować.
1.Skontaktuj się z kupującym
2.Uzyskaj jego informacje kontaktowe logując się na swoim koncie lidero.pl
3.Zadzwoń lub napisz i wytłumacz powód anulowania transakcji.
Gdy anulujesz transakcję z twojej przyczyny.
Nie podejmujemy działań przeciwko kupującemu.
Jeśli wybrany powód wykaże brak zapasu towaru lub jego niedostępność lub brak możliwości jego wysyłki. Anulowana transakcja może negatywnie wpłynąć na ocenę Twoich standardów obsługi.
Wyrażam zgodę na:
Analityczne pliki cookies mierzą ilość wizyt i zbierają informacje o źródłach ruchu. Używamy ich, aby poprawić działanie LIDERO. Pomagają nam dowiedzieć się, które strony są najbardziej popularne lub jak poruszasz się po naszym serwisie. Brak zgody nie wpływa na korzystanie ze strony.
Użytkownicy: LIDERO, Google Analytics.
Marketingowe (reklamowe) pliki cookies wspierają wyświetlanie reklam, służą także do wyświetlania reklam LIDERO na innych stronach internetowych. Brak zgody nie wpływa na korzystanie ze strony.
Użytkownicy: LIDERO.
Pliki cookies konieczne do prawidłowego lub zoptymalizowanego działania LIDERO oraz poprawnego działania usług.
Twoje wybory plików cookies wyrażone po zalogowaniu się do serwisu są przypisywane do konta LIDERO i zostaną zapamiętane również w przypadku, gdy będziesz logować się na konto z innego urządzenia lub przeglądarki.
Potwierdź poniżej odbiór przesyłki i zgodność lub
niezgodność towaru z zamówieniem.
Dzięki tej operacji odblokujesz też wypłatę środków za Twoje zamówienie
sprzedawcy zablokowane przez LIDERO PROTECT.