Jak zwrócić towar sprzedawcy
Niezadowolony? Zwróć produkt
MASZ 14 DNI NA ZWROT TOWARU
Jeżeli produkt zakupiony z oferty KUP TERAZ z jakichkolwiek przyczyn nie spełni Twoich oczekiwań, możesz go zwrócić. Standardowo klient ma na to 14 dni od daty dostarczenia towaru.
Cały proces jest bardzo prosty, wystarczy zalogować się na platformie, wybrać produkty, które chce się zwrócić i wskazać przyczynę zwrotu.
Sprzedawcy mają różne opcje, jeżeli chodzi o zwroty, np. mogą kazać klientowi odesłać towar na własny koszt w zależności od przyczyny zwrotu, terminu, w którym zgłosiło się zwrot, oraz ceny produktu. Warto zapoznać się z warunkami rozpatrywania zwrotów na karcie sprzedawcy, zanim dokonamy zakupu.
1. Jak dokonać zwrotu towaru.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zanim się z nami skontaktujesz, poszukaj informacji w Centrum Pomocy Lidero, dostępne tam artykuły odpowiadają na wiele pytań i pomagają rozwiązać różne problemy, lub poniżej wybierz interesujący Cię temat.
Warunki zwrotu towarów
Zwrot towaru bez oryginalnego opakowania
Jak dokonać zwrotu towaru
Odmowa zwrotu towaru
Regulamin zwrotu towarów serwisu Lidero
Potwierdź poniżej odbiór przesyłki i zgodność lub
niezgodność towaru z zamówieniem.
Dzięki tej operacji odblokujesz też wypłatę środków za Twoje zamówienie
sprzedawcy zablokowane przez LIDERO PROTECT.