§ 10 Płatności
1. Świadczenie Usług dodatkowych na rzecz Zarejestrowanego Użytkownika, a także udostępnianie w Koncie funkcji dostępnych dla Sprzedawców, wymaga wcześniejszego uiszczenia przez Zarejestrowanego Użytkownika opłaty na rzecz Usługodawcy, w wysokości wskazanej w Platformie.
2. Wskazana w ramach Platformy cena za Usługę dodatkową jest wyrażona w walucie polskiej (PLN) i stanowi cenę całkowitą (brutto).
3. Opłata z tytułu udostępniania w Koncie funkcji dostępnych dla Sprzedawców, ma formę miesięcznego abonamentu, którego wysokość wskazana jest w Platformie.
4. Zarejestrowany Użytkownik powinien dokonać zapłaty z wykorzystaniem Salda.
5. Saldo może zostać doładowane kwotami wskazanymi w Koncie. Po pozytywnym zakończeniu transakcji kwota doładowania jest natychmiast dostępna na koncie użytkownika. Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności. Zasilenie Salda nie ma daty ważności.
6. Środki zgromadzone na Saldzie mogą zostać wykorzystane na poczet Usług dodatkowych lub – w przypadku Sprzedawcy – na poczet udostępnienia funkcji Konta dostępnych dla Sprzedawców, w dowolnie wybranym przez Zarejestrowanego Użytkownika momencie w okresie obowiązywania Umowy o prowadzenie Konta.
7. Płatności dokonane przez Zarejestrowanego Użytkownika będą widoczne w Koncie.
8. Z chwilą przyjęcia zamówienia na Usługę dodatkową do realizacji lub na udostępnianie w Koncie funkcji dostępnych dla Sprzedawców, Saldo zostanie obciążone kwotą potrzebną do świadczenia zamówionej Usługi dodatkowej lub do udostępniania w Koncie funkcji dostępnych dla Sprzedawców, z zastrzeżeniem ust. 10.
9. W przypadku cyklicznego, automatycznego odnawiania okresu świadczenia odpłatnych usług, kwota potrzebna dla ich odnowienia zostanie automatycznie pobrana z Salda w momencie odnowienia okresu świadczenia tej usługi.
10. Doładowanie Salda następuje wyłącznie przez płatności elektroniczne (płatność internetowa kartą płatniczą, kredytową lub szybkim przelewem), odbywa się na zasadzie zasileń konta (prepaid), za pomocą pośrednika płatności:
Podmiotami świadczącym obsługę płatności online są:
a) Blue Media S.A.
b) Mbank S.A.
c) Tpay S.A.
- za pomocą karty płatniczej lub kredytowej: Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro,
- za pomocą szybkich przelewów.
11. Płatności dokonane w związku z doładowaniem Salda traktuje się jako przedpłatę na poczet przyszłego świadczenia odpłatnych usług.
12. Skorzystanie przez Zarejestrowanego Użytkownika z usług pośredników płatności, o których mowa w ust. 11, w celu doładowania Salda, nie wpływa jakkolwiek na to, że podmiotem świadczącym usługi oferowane w Platformie (inne niż usługi oferowane przez Użytkowników w ramach Platformy) i wyłącznie odpowiedzialnym za ich wykonanie jest Usługodawca.
13. Zarejestrowany Użytkownik wyraża zgodę na przekazywanie przez Usługodawcę faktur lub rachunków drogą elektroniczną, poprzez udostępnienie dokumentów do pobrania w Koncie. Zarejestrowany Użytkownik ma prawo wycofać swoją akceptację.
14. Usługodawca może przewidzieć promocje, polegające na przydzieleniu Zarejestrowanemu Użytkownikowi Dodatkowych środków, w ilości wskazanej w Platformie:
a) z tytułu pierwszej rejestracji Użytkownika w Platformie;
b) w przypadku, w którym Zarejestrowany Użytkownik zaprosi za pomocą odpowiedniej funkcji w Koncie inny podmiot do rejestracji w Platformie, a zaproszony podmiot to zaproszenie przyjmie, rejestrując się w ramach Platformy z wykorzystaniem linka aktywacyjnego zamieszczonego w zaproszeniu oraz dokona pełnej aktywacji Konta.
c) w przypadku otrzymania przez Usługodawcę doładowania Salda w odpowiednio oznaczonej w Platformie kwocie, natychmiast po zakończeniu dokonaniu zaakceptowanej płatności.
15. W przypadkach, o których mowa w ust. 14, Dodatkowe środki zostaną udostępnione Zarejestrowanemu Użytkownikowi natychmiast od zaistnienia zdarzenia będącego podstawą do ich przyznania.
16. W przypadku dostępności promocji, o których mowa w ust. 14, informacja o nich będzie widoczna w Platformie.
17. W przypadku, w którym Zarejestrowany Użytkownik zamówi Usługę dodatkową lub usługę udostępniania funkcji Konta dla Sprzedawców, na ich opłacenie zostaną wykorzystane w pierwszej kolejności Dodatkowe środki.
18. W przypadku rozwiązania Umowy o prowadzenie Konta, Dodatkowe środki nie podlegają przekazaniu na konto bankowe Zarejestrowanego Użytkownika. Z tego względu Usługodawca zaleca wykorzystanie Dodatkowych środków przed zakończeniem okresu obowiązywania Umowy o prowadzenie Konta.
19. Zarejestrowany Użytkownik może w dowolnym momencie dokonać dyspozycji zwrotu niewykorzystanych środków znajdujących się w Saldzie. Dyspozycja zwrotu nie obejmuje Dodatkowych środków.
20. Usługodawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami lub w przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, Usługodawca dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
21. W celu złożenia dyspozycji zwrotu zgromadzonych na Saldzie środków, Zarejestrowany Użytkownik powinien poinformować o tym Usługodawcę. Usługodawca prosi o przekazywanie tej informacji poprzez wypełnienie odpowiedniego formularza dostępnego w Koncie i wysłanie go do Usługodawcy za pośrednictwem czatu - Pomoc w Koncie Użytkownika.
22. Rozwiązanie Umowy o prowadzenie Konta jest równoznaczne ze złożeniem przez Zarejestrowanego Użytkownika dyspozycji zwrotu środków zgromadzonych w Saldzie – chyba że Zarejestrowany Użytkownik złożył taką dyspozycję przed rozwiązaniem tej umowy.
23. Do zwrotu środków zgromadzonych na Saldzie Użytkownikowi indywidualnemu, postanowienie § 12 ust. 6 i 7 stosuje się odpowiednio.
24. Zwrot środków na rzecz Przedsiębiorcy następuje w terminie 30 dni od złożenia przez niego dyspozycji zwrotu.
25. W przypadku, gdy świadczenie przez Usługodawcę jakiejkolwiek odpłatnej usługi na rzecz Sprzedawcy zostało zakończone przed terminem, do którego ta usługa miała być świadczona, z przyczyn wskazanych w Regulaminie, opłaty za niewykorzystaną część odpłatnej usługi nie podlegają zwrotowi na rzecz Sprzedawcy.
Wyrażam zgodę na:
Analityczne pliki cookies mierzą ilość wizyt i zbierają informacje o źródłach ruchu. Używamy ich, aby poprawić działanie LIDERO. Pomagają nam dowiedzieć się, które strony są najbardziej popularne lub jak poruszasz się po naszym serwisie. Brak zgody nie wpływa na korzystanie ze strony.
Użytkownicy: LIDERO, Google Analytics.
Marketingowe (reklamowe) pliki cookies wspierają wyświetlanie reklam, służą także do wyświetlania reklam LIDERO na innych stronach internetowych. Brak zgody nie wpływa na korzystanie ze strony.
Użytkownicy: LIDERO.
Pliki cookies konieczne do prawidłowego lub zoptymalizowanego działania LIDERO oraz poprawnego działania usług.
Twoje wybory plików cookies wyrażone po zalogowaniu się do serwisu są przypisywane do konta LIDERO i zostaną zapamiętane również w przypadku, gdy będziesz logować się na konto z innego urządzenia lub przeglądarki.
Potwierdź poniżej odbiór przesyłki i zgodność lub
niezgodność towaru z zamówieniem.
Dzięki tej operacji odblokujesz też wypłatę środków za Twoje zamówienie
sprzedawcy zablokowane przez LIDERO PROTECT.