§ 7 Dodawanie Ofert
nie dotyczy Konsumenta
1. Sprzedawca może dodawać Oferty w ramach Platformy na zasadach wskazanych w niniejszym paragrafie, pod warunkiem wcześniejszego uiszczenia na rzecz Usługodawcy opłaty abonamentowej zgodnie z § 10.
2. Postanowienia § 6 ust. 2-18 stosuje się odpowiednio do umieszczania Ofert w ramach Platformy przez Sprzedawcę, z tym zastrzeżeniem, że okres emisji Oferty może zakończyć się wcześniej niż wskazano w formularzu dodawania Oferty – w momencie sprzedania wszystkich Towarów będących przedmiotem Oferty – oraz z zastrzeżeniem ust. 3.
3. Oferta może dotyczyć więcej niż jednej sztuki takiego samego Towaru. Liczba oferowanych Towarów powinna zostać wskazana przez Sprzedawcę w Ofercie.
4. Umieszczając Ofertę, Sprzedawca gwarantuje dostępność Towaru będącego jej przedmiotem. W momencie złożenia przez Kupującego zamówienia za pośrednictwem Platformy, następuje zawarcie Umowy sprzedaży.
5. Sprzedawca jest zobowiązany do wskazania w Ofercie realnego terminu realizacji zamówienia, podając czas potrzebny Sprzedawcy na wysłanie Towaru oraz czas potrzebny na realizację dostawy zamówienia, oddzielnie dla każdej z dostępnych u danego Sprzedawcy metod dostawy.
6. W przypadku, gdy Towar jest przygotowywany na indywidualne zamówienie Kupującego, termin realizacji zamówienia może być dłuższy, o czym należy poinformować Kupujących w Ofercie, przed zawarciem Umowy sprzedaży.
7. Sprzedawca w Ofercie podaje:
a) kategorię Towaru,
b) stan oferowanego Towaru,
c) przynajmniej jedno zdjęcie Towaru,
d) liczbę oferowanych Towarów,
e) opis Towaru;
f) tytuł oferty,
g) okres publikacji oferty,
h) cenę Towaru,
i) termin realizacji zamówienia,
J)dostępne metody dostawy Towaru oraz ich koszt,
k) dostępne metody płatności spośród następujących:
- zwykły przelew na rachunek Sprzedawcy;
- płatność za pośrednictwem pośrednika płatności wskazanego w Koncie;
- płatność za pobraniem;
- płatność podczas odbioru osobistego Towaru.
8. Wszelkie podawane przez Sprzedawcę kwoty muszą uwzględniać wszystkie należne podatki.
9. Sprzedawca jest zobowiązany do umieszczenia w każdej Ofercie stosowanych przez siebie zasad sprzedaży, w których zostaną określone m.in.
a) procedura reklamacyjna stosowana przez Sprzedawcę,
b) adres, na który należy wysłać reklamowany Towar,
c) zasady zwrotu Towaru, jeśli taka możliwość występuje w danym przypadku,
d) informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę.
10. Usługodawca zastrzega sobie możliwość usunięcia Oferty, jeśli jej opis, w tym zdjęcia, są niskiej jakości, nie są zgodne z charakterem Platformy, mogą naruszać dobry wizerunek Platformy lub naruszają zasady obowiązujące w Platformie lub właściwe przepisy prawa.
Wyrażam zgodę na:
Analityczne pliki cookies mierzą ilość wizyt i zbierają informacje o źródłach ruchu. Używamy ich, aby poprawić działanie LIDERO. Pomagają nam dowiedzieć się, które strony są najbardziej popularne lub jak poruszasz się po naszym serwisie. Brak zgody nie wpływa na korzystanie ze strony.
Użytkownicy: LIDERO, Google Analytics.
Marketingowe (reklamowe) pliki cookies wspierają wyświetlanie reklam, służą także do wyświetlania reklam LIDERO na innych stronach internetowych. Brak zgody nie wpływa na korzystanie ze strony.
Użytkownicy: LIDERO.
Pliki cookies konieczne do prawidłowego lub zoptymalizowanego działania LIDERO oraz poprawnego działania usług.
Twoje wybory plików cookies wyrażone po zalogowaniu się do serwisu są przypisywane do konta LIDERO i zostaną zapamiętane również w przypadku, gdy będziesz logować się na konto z innego urządzenia lub przeglądarki.
Potwierdź poniżej odbiór przesyłki i zgodność lub
niezgodność towaru z zamówieniem.
Dzięki tej operacji odblokujesz też wypłatę środków za Twoje zamówienie
sprzedawcy zablokowane przez LIDERO PROTECT.