§ 12 Prawo odstąpienia od umowy - dotyczy Konsumenta
1. Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy z Usługodawcą, bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów innych niż określone w ust. 2, w terminie 14 dni od zawarcia umowy z Usługodawcą, z zastrzeżeniem ust. 3
2. W przypadku, gdy na żądanie Konsumenta Usługodawca rozpoczął świadczenie Usług dodatkowych (a więc usług odpłatnych) na rzecz tego Konsumenta przed upływem terminu wskazanego w ust. 1 – Konsument ponosi uzasadnione, poniesione przez Usługodawcę, koszty tych usług równe kwocie proporcjonalnej do zakresu świadczeń spełnionych do chwili, w której Konsument poinformował Usługodawcę o odstąpieniu od umowy.
3. Konsument nie może odstąpić od umowy o świadczenie usług przez Usługodawcę, jeżeli Usługodawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę utraci prawo odstąpienia od umowy.
4. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia należy poinformować Usługodawcę o decyzji o odstąpieniu od umowy, poprzez złożenie oświadczenia, o którym mowa w ust. 5.
5. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może być złożone m.in. przy użyciu formularza, lub za pomocą innego dowolnego jednoznacznego oświadczenia. Oświadczenie powinno zostać wysłane Usługodawcy za pośrednictwem czatu - Pomoc dostepnym na Koncie Użytkownika, w zależności od tego na jaką drogę złożenia oświadczenia zdecyduje się Konsument. Dla dochowania terminu na złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy wystarczy jego wysłanie przed upływem tego terminu.
6. W przypadku odstąpienia od umowy umowę uważa się za niezawartą, a Usługodawca zwraca Konsumentowi wszelkie dokonane przez niego w związku z tą umową płatności niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym Usługodawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy – z zastrzeżeniem postanowień ust. 2.
7. Usługodawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami lub w przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, Usługodawca dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
8. W chwili odstąpienia od umowy wygasają powiązane z nią umowy dodatkowe zawarte przez Konsumenta, jeżeli na ich podstawie świadczenie jest spełniane przez Usługodawcę. Konsument nie ponosi kosztów związanych z wygaśnięciem tych umów, z wyjątkiem kosztów określonych w ust. 2.
9. Jeżeli umowa została rozwiązana na podstawie decyzji Usługodawcy, Użytkownik nie jest uprawniony do ponownej Rejestracji nowego Konta w ramach Lidero.pl. Aby przywrócić zablokowane konto/a bez uprzedniej zgody Usługodawcy jest niemożliwe.
Wyrażam zgodę na:
Analityczne pliki cookies mierzą ilość wizyt i zbierają informacje o źródłach ruchu. Używamy ich, aby poprawić działanie LIDERO. Pomagają nam dowiedzieć się, które strony są najbardziej popularne lub jak poruszasz się po naszym serwisie. Brak zgody nie wpływa na korzystanie ze strony.
Użytkownicy: LIDERO, Google Analytics.
Marketingowe (reklamowe) pliki cookies wspierają wyświetlanie reklam, służą także do wyświetlania reklam LIDERO na innych stronach internetowych. Brak zgody nie wpływa na korzystanie ze strony.
Użytkownicy: LIDERO.
Pliki cookies konieczne do prawidłowego lub zoptymalizowanego działania LIDERO oraz poprawnego działania usług.
Twoje wybory plików cookies wyrażone po zalogowaniu się do serwisu są przypisywane do konta LIDERO i zostaną zapamiętane również w przypadku, gdy będziesz logować się na konto z innego urządzenia lub przeglądarki.
Potwierdź poniżej odbiór przesyłki i zgodność lub
niezgodność towaru z zamówieniem.
Dzięki tej operacji odblokujesz też wypłatę środków za Twoje zamówienie
sprzedawcy zablokowane przez LIDERO PROTECT.