§ 15 Zmiany Regulaminu
1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu – w zakresie postanowień dotyczących Konsumentów Usługodawca może skorzystać z tego prawa tylko z ważnych przyczyn. Jako ważną przyczynę rozumie się konieczność zmiany Regulaminu spowodowaną:
a) dostosowaniem Platformy lub świadczonych za jej pośrednictwem usług do przepisów prawa, mających wpływ na te usługi;
b) poprawą bezpieczeństwa świadczonych usług;
c) rozwojem Platformy lub świadczonych za jej pośrednictwem usług.
2. Informacja o planowanej zmianie Regulaminu zostanie, co najmniej na 14 dni przed wprowadzeniem zmian w życie, wysłana na adres e-mail. Zarejestrowanego Użytkownika, podany przez niego w Koncie.
3. W przypadku, gdy Zarejestrowany Użytkownik nie sprzeciwi się planowanym zmianom do chwili wejścia ich w życie przyjmuje się, że akceptuje je.
4. W przypadku braku akceptacji dla planowanych zmian, Zarejestrowany Użytkownik powinien poinformować o tym Usługodawcę, np. z wykorzystaniem danych kontaktowych. Wysłanie informacji, o której mowa w zdaniu poprzednim, jest równoznaczne z rozwiązaniem Umowy o prowadzenie Konta i umów bezpośrednio z nią związanych.
5. Zmiana Regulaminu nie ma wpływu na zawarte Umowy z Użytkownikami nieposiadającymi Konta.
Wyrażam zgodę na:
Analityczne pliki cookies mierzą ilość wizyt i zbierają informacje o źródłach ruchu. Używamy ich, aby poprawić działanie LIDERO. Pomagają nam dowiedzieć się, które strony są najbardziej popularne lub jak poruszasz się po naszym serwisie. Brak zgody nie wpływa na korzystanie ze strony.
Użytkownicy: LIDERO, Google Analytics.
Marketingowe (reklamowe) pliki cookies wspierają wyświetlanie reklam, służą także do wyświetlania reklam LIDERO na innych stronach internetowych. Brak zgody nie wpływa na korzystanie ze strony.
Użytkownicy: LIDERO.
Pliki cookies konieczne do prawidłowego lub zoptymalizowanego działania LIDERO oraz poprawnego działania usług.
Twoje wybory plików cookies wyrażone po zalogowaniu się do serwisu są przypisywane do konta LIDERO i zostaną zapamiętane również w przypadku, gdy będziesz logować się na konto z innego urządzenia lub przeglądarki.
Potwierdź poniżej odbiór przesyłki i zgodność lub
niezgodność towaru z zamówieniem.
Dzięki tej operacji odblokujesz też wypłatę środków za Twoje zamówienie
sprzedawcy zablokowane przez LIDERO PROTECT.